crack a bottle<3<3<3<

Två tjejer ~16 går runt och kollar på sandaler.
Tjej 1: Kolla det är sådana där Hitler-sandaler.
Tjej 2: Öhh... Du menar väl Jesus-sandaler?
Tjej 1: Men det är väl ungefär samma sak!?
Tjej 2: Eller inte.

jag skriver på väggen ; cissi och caisa är endå söta
cissi; endå stavas med ä..
jag ; (helt galen)  INTE OM JAG SÄGER ATT DET INTE GÖR DET
cissi; eh.. nä,, nej de göre inte..

aja spela roll sitter och får mördarblickar av caisa
kan tänka mig att jag känner likadant som nils kände i lördags, am I right ?  ;d

miahahwhwho vi har kopplat in högtalare till min dator så nu kör vi crack a bottle på repeat =)!

kärlek på den låten moahihihih

jag har så sjukt tråkigt, vi har franska om typ en timme, har haft lunch sen halv tolv, tjoho .
sånthär är bara slöseri med tid (what!?) aja nu ska caisi få busa litte på min dator va, hadehade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0