HAHAH

endå lite skrattretande
skulle vara hemma halv 11
har lov
MMM
mamma och pappa är inte friska
men
inte det roligaste för de kommer nu
närjag kom hem för 10 min sen så funkade inte internet jag blev arg och då såg jag att pappa har satt timern som jag annars brukar fiffla med i en hemmagjort låda


blev först förbannat som fan men sen tog min kreativa sida fart, gick och hämtade en skruvmejsel och skuvade upp lådjäveln så nu har jag evigt internet HAH mamma och pappa
- eran dotter är smartare än ni tror

SUG PÅ DEN NI

denhär dagen har inte varit den bästa
längtade efter att få komma hem och vara med mina fina vänner men möts istället av svek
fint säger jag bara

nu får jag ser hur jag hanterar den här situationen
orkar inte bråka men allt är bara väldigt... ja jag vet inte
blev besviken iallafall..
sen kom jag hem och såg dendär förbannade jävla fittlådan.
NU ska jag lyssna på lite musik så jag kan lugna ner mig sen ska jag väl kanske ut
om det blir som planeraat =)

aja HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0