HAHAHA

är hemma nu
ibland gillar jag mina idéer
jag bytte pappas ringsignal till ngn typ sieg heil grej
jag höll på att skratta ihjäl mig när pappa ringde och frågade vad fan jag hade gjort med hans telefon, han hade just klivit ut ur bilen vid ica maxi  och då ringde ngn och alla kollade som konstigt

jag höll på att dö av skratt för han vågade inte ha med telefonen in på ica

han tyckte inte att det var kul.

mamma var också lite skeptisk till dedär, men jag har bytt tillbaka nu
hehe jag hade helt glömt bort att jag hade bytt också, aah kunde inte bli mycke bättre!

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAH DET VAR JÄVLIGT KUL!!!!!! GIMME FIVE PÅ DEN HAHAHAHAAH!



ja alla har tur=( jag har fått nog av nitlotter och bananer:(§

2009-04-13 @ 16:39:34
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHAHAAHAHAHAH JAG SKRATTADE TYP SÖNDER DÅ JAG LÄSTE DET HAA!!!!

2009-04-13 @ 17:14:25
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: tjenarÄÄ

Hahaha klockrent ;)

2009-04-13 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0