snabb uppdatering

hej jag heter oscar är 17 år
HEHE ja vi sitter och lyssnar på singel och sökande hos nils, jag och sofia HAHA dom ligger och myser i sängen och känner mig kanske ensammast i hela världen, men jag kan iallafall vara ärlig när jag sjunger låten HahiHeiheihiwhiw
sofia är då inte singel och sökande längre, men hon är fortfarande snyggast moahahah nils har allt bra tur han !
hoppas han förstår de annars ska jag ha ett seriöst snack med grabben HÖHÖ

skulle igenkligen fara på matten men ajag hade ingen som helst lust till de så jag for på stan med sofia och nils istället hihi ddöda mig inte moa(a)

jaja nu ska jag kanske ska vara social med det söta paret

ska informera dom om att jag inte har tänkt sitta barnvakt så mycket, HAHAH nej jag skojjas =]

hade bra puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0