hanna_busig

kom just tillbaka från lunchen, pappa är spårlöst gone och jag har tep inget att göra så jag har nalkat kickis.. dator MOAHAHAH. det är jättebra väder ute och jag hoppas att alla tar vara på det för det kan inte jag nu när jag jobbar =(=((=(

min hand, eller tumme eller kycklinglår eller kalla det vad ni vill gör fortfarande ont och är svullen, orkar som inte det=D

men jag är glad som fan ändå!
nu sitter jag och väntar på nåt sneaky som kan förstöra mitt humör, where are u ?
det måste vara något stort dock för de känns som att mitt humör är odödligt atm :D

jaja nu kommer kicki och är stressad, I better move, HADE BRA pöz



brogatan 29, jäders värme
hälsa mer än gärna på =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0