körörörörörö

HELluu
gårdagen var kul, hehe. det ända som var negativt var att jag drog fetbailen med cykeln när ja skulle fara och möta upp sofia jensen och björn, lyckat hanna..
Jag mötte iallafall upp dom vid älven nånstans och vi drog till jensen, fick skuts av hans mamma till atorp där vi var hos någon som jag för allt i världen inte kan komma på namnet på..

vi softade hos dendär duden som inte kan kommas på namn, sen drog vi till nån randomfest och var där i max 10 min innan vi tog en taxi till matfesten.
där trräffade jag lite treligt folk, rätt lyckat faktiskt=)
all mat gjorde mig hungrig, jag och nima lyckades ragga upp en kille som skulle bju på mat
men vi tappa bort han, sen for ja å träffa adheel och några vid e4an, sen stack jag hem ;F
hann också med att träffa frida och hennes pajk, trevligt värre !

ikväll ska ja vara barnvakt åt min brur (kan väl kanske inte kalla det att vara barnvakt med tanke på att han är 10 men jag måste iallafall vara hemma och hålla koll osv ;F )
men det löser sig=) nu ska jag duscha.

kan bli skönt med dom fem miljoner skrapsåren jag har samt jacket i fingret efter gårdagens cykelbravad

TJIING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0