thoren business school

kan helt jävla seriöst ta sig någonstans.
ingen somhelst koll på saker och allt kaosar hela tiden.
varför!?!??!
just nu har vi slutat men jag hittar ingen ork någonstans i min kropp till att sätta mig på cykeln och pallra mig hem så tills vidare har jag snott moppens dator, som sitter några bänkrader bakom mig och spelar kort med cissi tusse sofia och lovisa. jag fattar ingenting av vad dom gör så jag skippade det
det kan inte enns vara bra väder ute

glatt inlägg, kan det bero på att jag är på toppen humöööööör ?
JAAA :D:D:D:D
för livet leker och jag mår så jävla bra.

öhöj, känn ironin gott folk.

nu ska jag sätta mig med mina vänner och leta orken en sista gång innan jag tigger skjuts, kalla mig lat men jag orkar  fanimig inte.
HOJ


hej beb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0