you were the light in my life, now you bring dark to my happiness

ledsen-arg-förbannad-trött-förtvivlad-ångesthanna  de senaste dagarna.

och det är förbanne mig inge kul så nu tar jag nya tag och skiter i idioterna som omringar mig dagligen!
jag kan ju börja med att berätta vad som har hänt idag på skolan, jag kom dit i tid (förvånad?. jame) och blev indelade i grupper, ganska soft grupp hade jag så de funka ju, vart på hyfsat bra humör, och så fortsatte dagen
vi fick tep göra massa aktivitets-shit men det ärdå bättre än att ha vanliga lektioner så jag klagar inte.
efter alla aktiviteter å grejer blev det matfesten med emmy å nina osv
sjyyykt gott faktiskt hihei

ikväll är det oplanerat vad som händer, men jag har en liten aning. Vill inte sitta hemma för då blir allt bara konstigt igen och nu ska jag försöka hålla mig på bra humör så länge jag kan
Kan även passa på att ursäkta mig för alla sk "emoinlägg" nedan, men ibland kan det vara skönt att skriva av sig också :)

NU ska jag vila liiiite. har mina aningar på hur det kan gå för jag kommer ungefär sova bort hela kvällen men wtf, jag är trött, låt mig sova dårå Heiahei


okej jag kände att  det blev ett väldans långt inlägg men who cares, är nog ändå ingen som orkar läsa mina inägg ändå så=D
på återseende så att säga


så glad ska jag bli
sen måste jag väl ursäkta mig för bilden också, eftersom att det verkar som att det är förbjudet att lägga upp äckliga bilder på sig själv utan att folk klagar, men I don't give a shit ;)

Kommentarer
Postat av: charlotte

svar: ja, visst är den häftig :P

hoppas du har haft en bra dag

2009-08-27 @ 17:43:07
URL: http://charlyie.blogg.se/
Postat av: inez nyberg [fotoblogg]

hej hej :) fin blogg, kom in till mig och få gratis glass ;-)

2009-08-27 @ 19:02:42
URL: http://ineznyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0