I don't know what you're been thinking

jag har alltid nekat att jag är lat, men jag sitter just nu på toagolvet, gick hit för att borsta gaddarna och tvätta bort sminket och tog med datorn så jag skulle kunna ha lite musik när jag gjorde det (absolut inte en musikmissbrukare) och nu orkar jag verkligen inte gå tillbaka till min säng. måste hitta på ett nytt svar när folk anklagar mig för att vara lat nu när jag har kommit på att anklagelserna stämmer..
moa, cissi och marre : detta gör det INTE okej att säga att jag är lat 24/7, ingen av er är så mycket bättre :$

borde igenkligen sova nu, ska upp innan fan imorgon och vara på någon föreläsning (förlåt eka, var tvungen att ljuga liiite) ehm..ja.. jag kommer altså inte orka upp för att gå på någon tråkig föreläsning på skolan även om det är obligatorisk närvaro. Känner att min frånvaro denhär veckan har varit allt annat än okej. såg just att den låg på 26,83% och ja.. det är väl. helt jävla sanslöst.

förlåt mam&pap jag ska försöka allt jag kan för att komma i tid!


NU ska jag se ett till avsnitt av how i met your mother, sen sova! peyz..


OJ SÅ GAMMAL BILD
-caisa, när var det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0