i'm coming up only to show you wrong






s p å r a d
fredagskväll, men jag klagar inte. i lördags kom eka hit, vi har mest sovit å sett film och det tror jag att jag behövde! idag fick jag även veta att vi drar till jokkmokk imorgon. bra att jag fick veta det dagen före, ingenting packat eller något så ja, det lär väl bli att panik-packa imorgon antar jag.

eka for för ett tag sedan så inatt blir det att sova ensam. hade egentligen tänkt fara å umgås med sjuksofia å cissel men det blev ingenting med det..

ska se lite serier nu sen sova så jag kan vakna tidigt imorgon å packa kläder! godnatt


hittade denhär bilden på kameran också fint :$

Kommentarer
Postat av: pojkenboy

Bloggar är nog finast när man håller de simpla, faktiskt:)

2009-12-21 @ 00:35:37
URL: http://pojkenboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0