i'm terrified but im not leaving



I'm in love.


tänkte skriva en av de vanligaste ursäkterna man kan hitta "förlåt för dålig update men jag har inte haft tid" sen kom jag på att jag faktiskt visst har haft tid, men jag har varken haft ork, lust eller inspiration att skriva något, skrivit lite på några andra bloggar men.. ja ni fattar poängen.

men idag blev jag för första gången på ett tag positivt överraskad när en lärare sa "shit hanna.. du har gått ner jättemycket i vikt va?" va? hur? vad? jag har gått ner lite i vikt, dock inget jag ser själv, så jag blev himla glad. men sen vart jag lite.. chockad när hon efter det frågade om jag äter som jag ska, eller om jag har slutat äta.

- bara för att man går ner i vikt behöver inte det betyda att man har slutat äta. nog för att det förekommer oftare och oftare att ungdomar faktiskt slutar äta osv. men ja, nu ska jag sluta babbla och klä på mig för snart kommer lisa och david förbi tvärt:)!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0