may our memories forever be kept


igårkväll hade min bror "luciashow" på skolan. min gamla skola som jag gick på 1-5. Det gjorde ont att vara där. allting är likadant som när jag lämnade skolan för 6 år sedan. det luktade likadant, dom hade samma möbler, samma golv, samma väggar och samma lärare. jag och linn (som jag gick i samma klass som ganska många år där) gick omkring och jani kära vänner, det är nostalgi på hög nivå!

barnen som sprang omkring i korridorerna kändes som oss, jag kunde nästan se våran klass sitta å ha lektion. sjukt så många minnen dendär skolan har lämnat

- alla utskällningar ;)
- alla luciashower med rickard som sjöng "stackars lilla tomten" och var allas favorit
- alla vikarier som har kommit och gått pga eh.. några omständigheter
- alla snögrottor vi gjorde på skolgården
- alla kulspel vi spelade på sommaren
- när sara, frida, jasmine å johanna blev intervjuade av radion och jag var sjukt avis
- en sommar när vi satt och lekte med fantasidjur i ett träd
- LINN: nisse :$!
- alla bråken
- alla lärare som är priceless
- alla gånger vi satt på baksidan av matan i trädet som är där och gungade på grenarna

mycket mycket mer också. jag och linn sneakade även in ett litet meddelande men det är secret!

kommer verkligen sakna den skolan, eller ja, det gör jag redan men..

dom ska alltså lägga ner den. fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0