oh won't you please take me home

mamma fyller 50 så dagen startar med  paketöppning å rulltårta. himla gött om ni frågar mig.
helt random kommer nettan inspringande och förklarar att vi ska ut å åka skoter. snabbt som fan klär jag på mig allt som går att få på sig å sätter mig baki nettan som kör lasses skoter. inte det bästa som hände idag om jag säger så för det visade sig att

- den skotern INTE fungerade finemang om man åkte mer än en
- renhelvetes flockar eller stimm eller vad de nu heter hade trampat upp å grävt hål just där vi skulle köra
- skoterfan tippade direkt jag eller nettan rörde sig

vi var ute i 2&en halv timma, 2 timmar av dom spenderades genom att gräva upp skotern. så ja, jag kommer vara helt död imorgon men hey smällar man får ta!

till råga på allt kom någon på den briljanta idén att vi ska ut imorgon också, jag är lätt på bara jag slipper åka baki nettan med lasses skoter ;)

lite nedräkning här dårå.

0 dagar- MAMMA 50.
2 dagar- JULAFTON.
7 dagar- FÖDELSEDAG.
9 dagar- NYÅRS.

15 dagar- FRIDA 18♥


kan inte säga annat än nääääjs!
nu ska jag se någon gammal rutten film som jag har på datorn eller nå annat, kanske ta lite mer fika heh smalt.. herra


Kommentarer
Postat av: storflickan

eftersom att det är den 23 nu så är det bara 15 dagar kvar tills jag är 18 hannie ;) dont forget that!!!! =D=D=D=D=DD=D

2009-12-23 @ 02:46:01
URL: http://fridaamikkelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0