there's nothing crazy about me

gårdagen började med en lång stanvända med mami. jag fick med mig en massa fina grejer hem! kom hem efter att ha varit på stan i tre timmar, då ringde cissi och ville att jag skulle ner på stan igen så vi vandrade omkring där en stund sen drog vi hem till cissi, där jag somnade på soffan för att jag var heeelt slutkörd efter att ha sprungit omkring på stan! vaknade upp där vid 8 nångång å då drog vi ut till cissis hästar å fixade där.

sen drog vi till sofia där hon mattis nathalie å amanda var. kvällen bestod av rockband, nhlspelande å lite annat buz. jag somnade heh. å drog hem där vid 7 på morgonen. rekomenderas inte, med tanke på att det är sjukt mycket snö så jag fick plumsa i snö som var till låren, då var jag inte happu. somnade imprincip direkt jag kom hem, vaknade halv ett idag, så jag är lite slut just nu..

Imorgon blir det att jobba @ jäders, inventering blir av. ska jobba på tisdag också, fyller år då med så vi får se vad som händer.

aja nu ringde nina och hon predikar om hur hemsk mellandagsrean är haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0