090201

satan så kass jag är på  att uppdatera, kan bero på att jag mår kasst atm men det spelr ingen roll, gårkvällen spårade, jag stukade foten, trodde att jag hade brutit den, for hem 11 för jag inte kunde gå  pga foten, folk skrek, grät, och jag undrar vad som hände med att det bara skulle vara tbs ettorna ?
jag fick saker utpratade och saker börjar förhoppningsvis lösa sig, jag är fortfarande helt gone i huvet, allt som har hänt sen nyårs, jag förstår så jävla lite av vad fan det är som händer med mig.
för ett halvår sen hade inget av dethär enns funnits för mig jag hade aldrig kunnat må såhär.

för ett halvår sen var jag världens gladaste människa.

nu ska jag försöka linda foten som gör ont som saaaatan sen ska jag ta ipren för jag hörde att det tydligen skulle hjälpa



vad har hänt med mig ?



förlåt.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Finns här, hela dan varje dag dvd:)!

2009-02-01 @ 22:29:58
URL: http://jasminb.blogg.se/
Postat av: Anonym

men varför ser du sä jävla plågad ut på varje bild?! :O

2009-02-02 @ 08:06:59
Postat av: linnea

hoppas foten blir bättre :)

2009-02-02 @ 11:49:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0