090203

hejhej alla glada och oglada!

Idag hade vi engelskaprov och jag var ungefär så oförberedd som man kan bli , ovanligt ?
nej
efter skolan åt jag rebecka moa frida och sofiatatung, underbart. Jag har inte ekonomin för det men jag lånade pengar av mamma så jag lär ha rätt lite pengar nästa månad, förbannat!
gick från stan, skulle titta förbi hos towan men ingen öppnade så jag vart sad...
ikväll hoppas jag på att lisa kommer, annars skulle jag kanske träffa sjuka lilla towa, sofia ville att jag skulle med på bio ,men jag har inga pengar och de suger KUK kan jag loova.

jag som ville se bio..

nu ska jag duscha sen sova, eller sova sen duscha, ska fundera lite på ordningen där !, seeya:-)



saknar piercingen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0