jag har äntligen vågat erkänna..

Jasi, nu känner jag för att skriva ett poetiskt inlägg,
jag ska göra som Lana & skriva om Caisa.

Hon är en söt bäver som har svansen bakåt och tänderna framåt,
precis som det ska vara.
Hon har även 2 tår på varje fot som det är simhud mellan,
detta är helt true mannen, tragiskt men sant.
 Fast, det är nog så det ska vara när man är lik en uppstoppad bäver som står på balder, så alla balder chillare,kolla in bävern, den är lik hon!
Det som är lite tragiskt är att jag är en sköldpadda och därför tycker inte bävercaisa om mig så mycket,
 men jag gör allt för att få visa min kärlek till henne, men hon är blind,
måste springa förbi synsam och köpa ett par glasögon åt hon så hon någon gång kan inse att hon är bävern i mitt liv.

sköldpaddanhanna+bäverncaisa=love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0