sjukdom på g ?

hejhej
sitter och äter macka nu, kom just hem från jessicar, var med nathalie och sofia. soft!

det började med att jag och frida skulle på schtan efter skolan, sen träffade vi marre och gick med henne ett tag innan frida skulle till norsjö, då gick jag med bara marre, vi träffade sofia och robin, suftade med dom, sen skjutsade vi marre till lovisa, kanske,sen for vi och hämtade sofias pappa och for och kollade på en lägenhetis till sofia, sjukt nice !!
efter det for vi och lämnade hennes pappa again och for hem till sofia, softade åt, tog lite pics, åså ;-)
sen bar det av till jessicar och där var hon och nathalie, mamma ringde och om jag inte skulle fara hem då skulle jag måsta gå hem, känner mig endå lite sjuk så jag kände inte the great pepp på att gå =)

nu får jag damp på nngn som har ändrat mitt inlägg i klassbloggen, ska dampa lite hojj

Kommentarer
Postat av: jes

du var med oss tio min det räknas inte ditt fucktard ; )

2009-02-12 @ 21:53:40
URL: http://jesicaa.blogg.se/
Postat av: Evelina

amen självklart ;D

2009-02-13 @ 23:16:25
URL: http://www.lifeofevelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0