090112

hallåhallå!
idag blev jag glatt överraskad av en bamsekram från moppen =]!
längesen jag skrattade så mycket som jag har gjort idag, går seriöst inte att vara med frida och moa samtidigt, det slutar aldrig bra!
ja nu sitter vi här iallafall och jag har just lagat mat till mina små kycklingar hihi jättekomplicerad mat åså, men de funkade, eller det verkade iallafall som att det mättade deras magar,
ikväll blir det vi tre som ska chilla at my place, tobbe kanske kommer senare om han har tänkt ringa någon gång.
tog för övrigt hål i örat idag, jag frida moa tobbe och lisa gick på stan och jag fick för mig att jag skulle ta hål, så det blev så, dom hade dock inte kvar så många örhängen på dellys så jag fick nöja mig med dom jag fick =)



så ser det ut :) lisa tog också, jag satt och lugnade ner henne, fast igenkligen vare jag som behövde lugnas, hade hon inte tagit vetefan om jag hade vågat , HAh fan så fega =(

ajjaa nu ska jag chilla vidare med mina bruudar =)puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0