090114

lite plåster på såren


idag försovde jag mig en timma. Hoppade över idrotten också, jag kan börja undra hur det gick med dedär att jag skulle börja sköta skolan, hmmm.. aja  ska kanske få en ny telefon idag, känns också bra! fast vi får se. och tro nu inte att jag bara får en telefon sådär utan jag har fyllt år och fick inga presenter för dom skulle köpa en sen och min mobil är inte den bästa atm men. Ska försöka få mig en ny iallafall, får se om jag kanske ska betala lite själv också.Vet precis vilken jag vill ha så det blir nog bra. 

ikväll ska jag bara plugga till idrottsgrejen på fredag sen ska jag skriva hälsodagbok till idrotten också sen får vi se vad som händer, vad ska ni göra ikväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0