090117

gomorron, eller klockan är 25 i tre men jag vet många som ligger och sover nu ;-)
igår klippte jag mig på KI det var rätt nice att få klippa sig hos en riktig frisör och inte hos nå jävla tapskaft som sabbar håret totalt, caisa vet vad jag snackar om.
jag fick också min födelsedagspresent, eller den kommer på onsdag, hoppas vi på.
Jag fick en sony ericsson w595

en sån, dom hade bara inne blå och jag ville ha en vit, pappa vart GAALN men de fattar jag endå, men tack pappa! ;*
jag skrapade även fram 20 på aplotten idag hih =]
lite nice iallafall..
Nu ska jag fan sova helvetet så trött ja är
take care, pz


Kommentarer
Postat av: Remi

wei grattis :D inte illa! själv har jag oxå en ny mobil (a) kände att det var dags...

2009-01-18 @ 18:59:31
URL: http://differentshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0