090121

godmorgon alla som vaknar nu, gissar på att det inte är så många men det skadar inte att vara lite trevlig hiuhi

hoppade över engelskan idag, gick till skolan på lunchen sen hade vi idrott som jag inte var med på. slutade 2. Har fortfarande inte kommit in i detdär med att sköta skolan, fuck me säger jag bara.. hoppas att jag inte missade så mycket iallafall hihi

denhär dagen har inte gått bra för mig kan jag bara säga, först tog jag och moa ngn cpbuss, sen gick min väska sönder, ja det är sant. mitt på stan lossnade axelremmen som inte är en axelremm men jag hoppas att alla fattar endå, så min väska flög åt helvete och moa bara skrattade...
vi åt på frasses också, med chadaa och det var rätt äckkligt, luras.
nu sitter jag iallafall hos towa i väntan på pappa, när jag kommer hem blir det storstädning av mitt rum och jag längtar inte så speciellt mycket. ikväll vill jag verkligen hitta på ngt med nån men towa sviker mig och är med jens så jag kommer väl sitta inne.. har någon tråkigt så är det bara att höra av sig!

nu ska jag vara lite socce med towan♥, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0