090128

hejhej♥
sitter här på engelskan, vi ska göra nånting på ett papper om prepositioner eller vad det nu heter och jag förstår verkligen inte..
sitter med marre så hon får väl hjälpa mig lite, hihi
imorse när jag kom till skolan blev jag bemött av mattis och nathalie, små solar såhär på morronen, sen kom även linn jessica och sofia med lerners hund som var galen, och då menar jag verkligen galen.
Kom lite sent  idag, men vi har typ två och en halv timmas engelska och jag var en halvtimme sen så jag har bara två timmars engelska , det funkar ju det med ;-)

idag blir det att äta på balder med isa osv för det är tikkamasala och det funkar rätt fint om vi säger så!
moppen har redan dragit till balder, busunge där...
jag är hungrig som ett as och vi slutar 25 över elva så ja, jag längtar. Jag är sjukt trött också, förstår som inte varför jag somnade typ halv tolv och det har inte hänt så ofta på sista tiden, jag hade planer för inatt men det var en viss person som gav mig fetdissen och jag vart rätt ägd.

nu sitter tusse bakom mig och klagar, och alla klagar, men jag har inget att klaga på för även om jag fick dissen inatt, jag är svintrött och hungrig, jag nästan inte har några pengar kvar och jag är skyldig folk hur mycket pengar som helst kan jag inte känna att jag har ngt att klaga på för jag är fortfarande glad som satan.
det var nog allt som hände i helgen som gör att jag har lagrad gladhet nu ett tag, så tål att jag kommer vara glad som fan. Men det är väl bara bra antar jag  :D?

jaaja nu ska marielle hjälpa mig hade jag tänkt, hade så bra och jag hoppas att alla är lika glad som jag är!

"what's done is done, men om man inte gör något åt det kan det knappast bli bättre
"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-28 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0