090129

godmorgon världen, idag är det prick en månad sen jag fyllde 16 , om någon ville anteckna lite fint :]

idag började vi kvart i 10 och jag klev upp kvart över 9, smart att ställa väckarn då.....
iallafall så skulle jag just börja gå när telefonen ringde, jag är sjukt stressad så jag svarar iallafall

jag; ja hallå?
pappa ; MEN HAR DU INTE BÖRJAT GÅ ÄN DU BÖRJAR JU SNART DU ÄR ALLTID SEN blablablabla
jag ; a hejdå *klick*

han försenade alltså mig ännu mer för att kolla om jag hade börjat fara, tack pappa..
kom iallafall hit kring 10 över, stressade som faen men när jag kom hit fick jag veta att vi inte hade någon matte och därför började klockan 20 i 12, kul att jag kunde ha läst det på progress och haft lång jävla sovmorgon men ickee
sen fick jag veta attt vi inte har någon franska heller så den enda lektionen vi har idag är samhälls, sååft!!

nu sitter jag alltså på skolan och min mage låter som en hel djungel typ, är svinhungrig och det är kättfärslimpa på calles, kändes inte så värst gott i nuläget =(

och en sak kan jag ju försäkra er om, det tar dubbelt så lång tid att skriva med lösnaglar, det var allt för mig, hooj !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0