blackhead

igår hoppade jag och frida över franskan, inte bra men jag hade ingen speciell lust till att vara där..

vi for och solade och köpte mer hårfärg till mig jag brände mig och nu ser jag ut som en tomat i ansiktet, jävligt kul..
vi åkte till ursviken och var hos caisa lite senare, hon färgade mitt hår och nu är det svart ;)
var tänkt att det skulle bli mörkbrunt men de funka faktiskt!

nu har jag mycket att göra, jag ska duscha städa mitt rum + dammsuga noggrannare än någonsin sen ska jag bära ner min omonterade garderob som papi ska montera ikväll. Igår fick jag veta att den har varit i stan i två veckor, ungefär lika länge som jag har längtat efter den...

jaja nii får ha de så bra =)puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0