caisa våldtog mig, mattis hjälpte till

kvällen började med att vi fick skjuts av pappa vi hämtade upp lisa sen for vi till caisa, chillade där, gick till konsum och caisa köpte en cola, träffade frida innan det också hon var ute och gick med sin superrädda hund. gulligt hih

vi mötte upp kevin också sen for vi till caisa igen, men på vägen dit fick caisa och mattis damp och började jaga mig, det hela slutade med att dom tog upp mig och kastade mig i en snöhög, nice, det som var minst nice var att caisa fastnade i mig (misstolka inte) , med armen, vet inte hur men hon låg iallafall på mitt öra där jag nyss har tagit hål och det gjorde så förbannat ont och hon kunde inte röra sig hihihi






vi  hann se lite av pirates 2 sen fick jag och mattis skjuts hem av hennes pappa, nu ska jag chilla fek tror jag..... pus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0