emo

word
wtf

nu sitter jag lisa och linn här och är allmänt trötta på livet, eller kanske inte linn men jag tror hon rycks med lite av vårat emosnack.
dom tycker att jag är konstig, jag pratar inget. Käften brukar ju glappa som fan i vanliga fall men när jag börjar tänka på livet kommer jag inte på något att säga. Moa och frida kan se direkt jag börjar tänka på något jag inte ska tänka på och hinner stoppa mig innan tankarna skenar iväg. Jag har så mycket att bära på just nu och hela min värld är vänt upp och ner. sedan nyårs har allting varit snett, nu är allt upp och ner. Jävligt kul 2009 om ni frågar mig.

hhhah okej nu spårar jag.. nu ska jag lägga ner datorn ett tag, håj





I'll be your voice when you don't know what to say

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0