i want to have someone to call my own

kvällen spenderades hos moppen med frida chadaa malin och moppen såklart, kom nyss hem och jag tror att jag har glömt min ipod hos moa, funderar på hur jag ska överleva natten utan min babe men jag får väl komma på ett sätt eller så!
är inte ett dugg trött så det kommer förmodligen bli rätt sent för mig. Imorn blir det att klippa sig sen ska jag ta hål i tungan again sen vet jag inte vad som händer på kvällen, något kul i skell imorn?
isf kan ju någon sägatill för jag hade inte så stor lust att sitta själv hemma på en fredagskväll, för jag antar att det inte blev någon klassfest eftersom att ingen har lokal åså.
 
Nu ska jag kolla om jag hittar ngn bra film för jag har seriöst bara skitfilmer på min dator och jag blir bara irriterad....

aja ni får hade så bra ,puss =)



dör seriös varje gång jag ser bilden =]

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tror ju fan inte att jag kommer göra mycket i helgen heller, känns som att sjukan kommer förstöra min enda lediga helg, jo, jag tackar!

2009-01-15 @ 23:54:21
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: Remi

mästerkatten :]

2009-01-18 @ 19:00:36
URL: http://differentshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0