ikväll

började med att jag skulle vara med nina och tobbe, fast nina hade av telen så jag gick till henne och fick reda på att dom låg och sov, gulligt =] hon skulle ringa sen, jag väntade sen på att frida och simon skulle ta sig till stan åså , de är rätt drygt att vänta vill jag lova! dom kom iallafall tillslut och då träffade vi en massa trevligt folk, sen var vi på max största delen av kvällen, de sög lite men det var rätt skönt att vara med så fina personer!
nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova eller se film. Är inte så trött så det blir nog att se klart don't mess with the Zohan eller vad den nu heter.
Känner jag migsjälv rätt så kommer jag inte orka se klart hela filmen..

aja ses imorn =)puss





black

Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

DU KLARAR DET, DU KAN OM DU VILL!



btw, fan va ni är på max hela tiden :]

2009-01-11 @ 01:43:43
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0