mahaha

fattar inte att jag orkar vara uppe nu, som sagt blev det inte mycket sömn igårnatt, eller inatt eller natten till tisdag om alla ska fatta, jag kom hem kring kvart i 10 eller ngt sånt, fick skjuts av ninas pappa, tackar för det!

idag hade vi ju somsagt språkdag, ganska drygt, efter allt det var klart gick jag lite på stan och sen for vi på dallas och åt , eller som andra åt, jag har som inte riktigt ekonomin till att äta ute just nu, kände mig rätt fattig =(
när alla hade ätit klart och jag och moa plumsade i djup jävla snö gick vi till pinkterton det var ngn tbsgrej där med en massa grejer typ modevisning och band som spelades, funkade faktiskt!
när jag kom hem fick jag äntligen säga hej till min nya mobil. Kändes rätt bra faktiskt! ;)

och för er som ville veta gillar jag den hiih

nu ska jag väl se ngn kass  film eller nåt, hååj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0