school ♥...

kom i tid idag, fösta gången denhär veckan tror jag.
det jag menar med att jag kom i tid är att jag kom mindre än 30 min efter att vi hade börjat
vi hade endå bara mattegenomgång så jag missade inte så mycket tror jag.
åkte buss, kände mig lite lat men jag orkade verklgen inte dra mig ut och gå 30 min för att komma till skolan när det är ca 20 minus ute ;)

det är inte varmt kan jag lova, jag förfryser typ lungorna när jag går ut....
ikväll blir det kaag med frida, vi ska till moppen. Ska även försöka mig på att plugga lite för jag har idrottsgrej imorn om första hjälpen och jag har inte störst koll på det om jag ska vara riktigt ärlig.

vi har samhälls nu så det kanske är bäst att jag lyssnar för vi lär ju ha prov på det rickke går igenom nu om ett tag och jag har inte lust att ha ig igen..

hade bra hörs senare ! puss




hiih frida är söt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0