språkdag @tbs

sitter här, vet inte riktigt vad som hände inatt men jag somnade kring 7 någon gång kanske, rätt pigg och mamma var rätt glad men vad gör det om 100 år ?
min nya telefon har kommit och mamma ska förmodligen hämta den idag annars blir det att fara imron, det är öppet hus ikv så jag kommer inte fara hemm efter skolan, därför har jag no time att följa men vi ser väl hur det blir, kanske drar hem och hämtar telen om tid hittas

jag har lånat cecilias dator och jag tror hon vill ha tillbaka den hihi puss



kan du inte bara vara rak på sak och låta mig veta vad som händer istället för att ljuga, hitta på bortförklaringar och låta mig vänta på svar. börjar bli lite less faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0