Svenska

börjar skärpa mig lite angående skolan. Kom hit en halvtimma innan vi började och det kändes faktiskt rätt bra, dock kommer jag itne vara på matten heh men det är bara att jag jobbar hemma. Problemet är bara att jag tyvärr har tappat bort min mattebok, så det var ju rätt lyckat.
Nu ska jag alltså skriva en uppsats på 5 sidor om skillnaden mellan hur män och kvinnor pratar, hur vi uppfostrar dom att bli olika och hur föräldrar redan när dom är små börjar att behandla killar och tjejer olika.

Det var nåt fel så vi har inte haft internet före nu. Men så lätt slapp jag inte att jobba, linn hade en bok till mig sen fixade dom problemet. Fast det var ju egentligen ganska bra för det känns lite bortkastat att bara sitta och göra inget i mer än två timmar..
igår gick jag och la mig kring två, somnade inte före tre iallafall så jag är rätt pigg nu.
Ska kanske köpa kaffe sen
problemet är bara att jag inte dricker kaffe men det får jag fan ta och lösa för jag har inte tänkt vara sist att lämna in uppsatsen som alltid.
Kommer nog bli så iallafall...
aja nu ska jag ta reda på lite om det kvinnliga genuset, fint namn, yes

hade bra pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0