ändå gomorron

jag klev alltså nyss upp ur sängen, har legat och dragit mig ett bra tag men, fy så skönt att sova ut =)!

om det blir som planerat så ska jag jobba imorgon, hehe sofia du kommer få det jobbigt =(
kändes ändå lite småjobbigt att kliva upp klockan sju men jag kände att jag verkligen inte orkade med min telefon som jag har nu och då gäller de att spara..

slog mig också att det inte är så fruktansvärt länge kvar tills skolan börjar och det gör mig smått deprimerad..
menmen jag kommer nog klara 2an bättre än jag klarade 1an  (snälla gud) annars vet jag inte vad jag ska ta mig till =D

aja nu ska jag se klart natt på museet 2 som jag började se igår, pöz =)



kan ingen bara ge mig ?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sådan mobil har min fader :)

2009-07-12 @ 16:05:45
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0