go ahead and get going

hehe skulle ju som sagt ut å gå med sofia, jag tog mig till ica, det tar 10 min att gå dit från mig, (20 för mig, träffade på två söta saker som jag snackade med ett tag :)) där tog det stopp hihi
vi satt där och snackade om allt som vi har missat och livet osv, tog lite fina kort som jag kan visa sen om sofia kommer ihåg att skicka dom mohiwhi

när vi hade suttit ett tag fick vi sällskap av pasi som var på ica med carro och henke, trevligttrevligt!!
nu äre fint väder och de känns faktiskt bra
och jo, glömde jag säga att jag fick skjuts hem av gullecarro från ica.
lat hanna, OYEES

kvällens planer är helt oklara men ngt nice blir de nog för hoppningsvis =D
försöker få tag på en miss sofia.larsson men det går inte så jävla bra alltså...


yeye nu ska jag dyscha pöx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0