in the end, it's not me leaving.

HELLO!
just hemkommen från stan, softade med anne en sista gång innan hon drar tillbaka till skååne..

och juste, jag är superglad för min kamera är hittad hos lotta!
sen när jag kollade i kylen hittade jag cola och vart överlycklig HIWhih
ikväll får vi se vad som händer , kanske blir de bersan å köpa glass med caarroo mUMSI
kommer nog bli myyyys iallafall!=)

nu  ropade mamma och var jätteglad för att hon har köpt en ny tvål till min toa så jag ska gå och kolla på den och ge henne lite beröm för att hon är så söt ;]
(tvålen tog slut för jättelängesen så jag har alltid behövt gå upp på kvällarna/ nätterna när jag ska tvätta bort sminket och nu slipper jag det, tack;])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0