krr

gomorron
idag blev det sjukt mke inhandlat i umeå och min padre är nu lite fattigare än förr om jag säger så
tack pappa ;]

hittade också  min kärlek KRR
hihi

jäjö nästan direkt ja kom hem från umeå (en riktig plågsam jävla bussresa, min rumpa mådde rätt dåligt när vi var framme om jag säger så)
for jag till sofia å vame hon å lina, sen kom cissi också, mysiga brudar som krigar med skor och kommer på låtar om att jag är en präst och jag fattar inget...

NU blir de ngn film eller så PÖZ


hehe fin<......
VArs äru isa ?!

Kommentarer
Postat av: linnea

hon ska väl till avesta?

2009-07-07 @ 21:39:47
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhh typ vä´rldens snusk bild. SAKNA DIG GULLET, SÅ MKT ATT JAG SKA SMSA DE NUUU

2009-07-10 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0