när man gillar livet för mycket

har alltså varit på ständigt dåligt humör nu i två dagar och jag kan verkligen inte se vars problemet ligger.
sitter just nu i sovstugan hos farfar, ska alltså spendera natten här, inte frivilligt dock, hade hellre umgåtts med linnea och hannah eller varit hos mimmi eller vad fan som helst. tur att min underbara farfar kan få mig på lite bätter humör iallafall. tack för det !


ändå... (OBSERVERA ATT JAG FAKTISKT STAVADE RÄTT!!)
jaja nu blir de annat, musiken får göra mig glad nu pöz


Kommentarer
Postat av: Anonym

ändå<3

2009-07-12 @ 08:53:16
Postat av: linnea

bra hanna :D

2009-07-12 @ 21:22:11
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0