worthless world

hej. vaknade nyss av att mamma ringde och sa att det var mat, så jag klädde på mig och gick upp för att äta.
då har dom lagat fisk, och inte vilken fisk som helst utan LAX
och dom vet mycket jävla väl att jag INTE äter lax.
så det blev ingen lunch för mig för jag får tydligen inte göra annan mat och det resulterar i att jag blir på sjukaste sämstaste äckligaste humöret som finns och vill ungefär bara DÖ.
men nej, jag ska fortsätta leva och få plågas med äckel-lax lukten.

love life så att säga.
PZ

Kommentarer
Postat av: sanna

tänkte bara säga att jag kollade in på bloggen för ett tag sen och såg att du letade din kamera, och den är ju här hos oss sen du va här om du inte har glömt det =) eller vet inte om det är din men jag tror det :D

2009-07-25 @ 16:35:07
Postat av: Lisalii

lax är ju hur gott som helst=D

du och din himla markill hanna -.-

2009-07-25 @ 16:52:44
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0