you're nothing but a heartbreaker baby

borde igenkligen sova för längesen men jag är inte det minsta trött och jag misstänker att jag kan få problem med att kliva upp imorgon. börjar altså klockan 08.00 och jobbar till 10.00 efter det väntar det stan med cissi och softa med emma som har dragit sig hit till norrland från stockholm en gång till!
hon var ju här på stadsfesten och nu drar vi trästocksraggen som förra året.
sen kände jag att jag måste skaffa en laddare till min kamera så jag kan lägga in lite nya bilder lite då och då =D

får väl gulla med fader imorgon och höra om han lägga ut en peng!

nu ska jag berätta om min dag i stora drag för jag orkar som inte skriva allt

  • vaknade allt för sent som ni kan läsa i inlägget under
  • var helt död större delen av dagen
  • blev på dåligt humör igen utan anledning (varför?)
  • åkte in till stan
  • klippte gräsmattan och tjänade lite pengar
  • cyklade till cissi där film och mys väntade


kom hem kring 11 och funderar på att dra mig mot sängen även om ja kanske inte kommer kunna sova på år och dagar..



ta mig tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0