!

BRA


- När pappa är söt
Han ringde igår från mallis, och berättade hur han hade det.
blev riktigt glad faktiskt, har inte hört av han sen i fredags så det betydde rätt mke

- När jag och mamma kommer överens
Jag och mamma kommer sällan överens men nu i veckan har det gått hur bra som helst

- Pengar
För första gången på evigheter har jag haft pengar i min börs, den brukar vanligtvis vara mager som tusan och det mesta jag kan hitta där är eventuellt en 50öring lite då och då, hur långt kommer man på det ?

- Nutrilett
JA! nu kör jag igång igen, imorgon börjas det, hoppas jag håller det denhär gången HE-HE

- SOMMARLOV SNART
taggataggatagga, ligga och sola och mysa med vänner, fyfan :D!

DÅLIGT

- Prov
Franskaprov speciellt. Fattar inte enns att jag går franska för mina kunskaper finns inte någonstans, då tänker ni säkert att jag kommer att lära mig. Men icke, för jag har gått det sen jag började ettan och jag kan lika mycket som innan jag började. inte bra hanna!

- När vänner mår dåligt
Kan vara det svåraste som finns, att se någon överhuvudtaget må dåligt är så jävla hemskt..

- Mardrömmar.
Behöver jag säga mer ?, drömmer ovanligt mycket mardrömmar just nu...

- "Heeeeeejh bloggeeen idag har jag lixom varit med världens snyggaste kille, shit alltså, men vem får ni inte veta hihi är det kanske något mellan oss ? ååh, jag är så snygg så varför skulle han inte vilja ha mig liksom"

- ATT DET INTE GÅR ATT GÖRA FET JÄVLA TEXT PÅ BLOGGEN, VAD ÄR FEL?

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

jag kanske kan fixa det sen =)

2009-06-02 @ 13:33:20
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0