I don't know how or why or when, I ended up in this position I'm in

hällihällåå

sitter just nu och lyssnar på en massa fina låtar, ska snart se vänner har jag tänkt, sen tänkte jag tanka någon bra film om det är någon som har lust att ge tips på någon som inte är helt värdelös iallafall hehhe!
idag åkte jag cissi och towa till bersan och åt glass, det var rätt ok om jag får säga det själv hehe!
efter det åkte vi och kollade på hennes underbara hästar, och fölet sparkade towa mihiwhi, stackars
jag har också råkat ut för lite shanti ilska men hon trampade bara på mig den lilla busen!
efter det åkte vi till soffan där simon var, snackade och de bakades en mjölkaka, som var tänkt att vara en kladdkaka men no offence brudar- den smakade mjöl ;] efter ett tag kom matilda z och vi började spela ett markooliospel som bara jag tyckte var underbart roligt, matilda fransson joinade också oss
efter de vart de en tripp på karamelltåget och cissi köpte chips å grejer
efter de har vi bara softat
hann med att träffa caisa lisa frida och david som drog bilraggen i stan, och fick skjuts hem av dom med, tacktacktack!

nu blir de som sagt vänner, pz!


Kommentarer
Postat av: oja

jag har en stor penis, oja

2009-06-24 @ 00:30:51
Postat av: onej

jag har en liten penis, onej

2009-06-24 @ 00:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0