sicck

igår : varmt !!
vaknade vid tolv och åkte till pappa å klippte gräs, inge lite gräs heller.. sjukt jobbigt men jag behöver verkligen pengarna så jag ska inte klaga=D
efter jag hade klippt alla hans gräsmattor jobbade jag lite med soffan i butiken, dock inte så seriöst, sen cyklade jag pappa och farfar och åt på olearys. brände mig som satan på ryggen men jag har inte haft nå ont sÅ=D

cykelturen hem från olles var varm och jobbig, och när jag kom hem var det bara att vända om och fara hem till cissii, vi chillade på stan med cola i glasflaska och piggelin ihih
åkte hem till cissi och såg någon kass film på 6an sen började vi se X-man, jag var inte så facinerad faktiskt
simon erika och kent joinade oss i filmtittandet
sov över hos kissen ,och blev  störd av en fluga hela natten som var odödlig

idag: vaknade 11 (första gången på hela sommarlovet weeiii)
försökte gå ut och sola men det gick alltså inte , ungefär 30 grader i skuggan.
helt outhärdligt kan jag meddela!
vi drog oss till stan och käkade på kanel med soffan
gick på stan ett tag men det gick inte så jag cyklade hem och nu har jag uppsökt kyla i källaren
SKÖNT!!

ikväll:
STORHAMN!! jag och soffan ska till min farbrors stuga
där väntar vattenskoter, sola, bada och bara njuta av livet

weieihihi




hej (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

där kommer det inta bli av att njuta

2009-06-26 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0