dålig, sämre, sämst, HANNA

bad update, sry dudes
men som sagt satt jag i en stuga i hemavan alldeles ensam i några dagar, datorn laggade hora så jag orkade som inte riktigt blogga , bilder från hela sportlovet kommer nångång när jag har fått ihop lite mer bilder och när min kamera som jag glömde hos caisa kommer till rätta :)

iikvväll var jag hos caisa med mathilda kevin och lisa, soft!
hur länge sen som helst jag träffade lisa så det var mys :)

imorn vet jag inte vad som händer, ngn som har ngt förslag ?
kanske skulle vara med moppen om hon inte var för upptagen med sina andra venner eller skulle packa, men vi ser ju ;-) annars skaja ringa cissi.

hehe fredag blir det att vara med lisa, får se vad vi hittar på för busigheter

nu ska jag försöka få mig in på msn, hade bäästt tpuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0