i really hope you are happy, fucking asshole

yesyes, här eja, fortfarande sjuk som fan, lite värre än igår också ;s

hoppas verkligen att det blit bätttre snart för jag orkar inte mer,,,

idag har jag sovit och sen färgade jag min kära mors hår, blev gulligt =)
sen eftersom att dethär är första helgen på år jag är hemma så har vi suttit och tittat igenom gamla bilder, och tro mig jag har fått ett gott jävla skratt HA-HA fyfan hur jag såg ut förr .....
hittade även bilder från när vi var på canarieöarna när jag var 3-4 år ngt sånt och fick verkligen världens sug att fara utomlands, GIEF!

jaja nu ska jag fortsätta gulla me mamma och pappa tror jag ;-)
puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi jadå:D<3

2009-03-20 @ 23:27:32
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0