still empty and cold

sjukdomen tar död på mig. Kunde knappt sova något inatt, hade svårt för att andas och hostade mer än någonsin.
sitter iallafall här med cptårkanaler så det bara rinner tårar.. - ni som har varit med förr när jag har varit sjuk vet att mina tårkanaler gärna hatar mig. (typ luciatåget cissi)
iallafall så vill jag bara bli frisk så jag kan komma tillbaka till skolan, missar mycket som fan...
inte kul..........................


så eftersom att jag har sjukt tråkigt

kan någon ge filmtips ?

really need it



Kommentarer
Postat av: Niiinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

snuttelisnutt, hoppas att du blir frisk och kry snart! Typ till på fred...ska en sväng på stan då, bara att höra av sig! :D

2009-03-18 @ 16:23:29
Postat av: Isabelle

freedom writers, taken, jakten på lycka, new york minute, wild child, step up, a walk to remember, patrik 1,5, employee the month



osv osv :)<3

2009-03-18 @ 16:45:53
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0