today

började med att jag vaknade klockan 10, klev upp och gjorde mig iordning.
Åkte sedan buss till stan för att äta med cisssisiisisi
hann även med en sväng på wook and roll där tyss och simon har apu, duktigt pajkar!
blev sedan en sväng till atorp där vi träffade lisa colette rebecca osv, trevligt värre =)
efter det promenerade vi till cissi, åt där åså
sen for jag hem medans cissi_hesttjäj var på stallet
dom kom och hämtade mig efter med mghihiw
sen så softade jag och cissi ett tag innan towa kom, då softade vi lite mer, då med mackor och oboy
inte helt fel om ni frågar mig
fast ni kanske frågar cissi
eller towa
och jag har ingen aning om vad dom skulle svara.....

yeye nu ska jag sluta babbla och se lite scrubs, har ungefär blivit addicted av scrubs MUMS!!

vill även meddela att jag fick 15 p på aplotten YEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0