utan att tveka , fan det värsta jag har varit med om

igår kväll/natt blev min sjukdom värre, hostade tills jag inte fick luft, kunde inte svälja och  mina ögon har inget stopp, det bara rinner och rinner tårar....
 försökte sova, gick och la mig kring två nån gång, kunde inte sova så vid fem gick jag upp och la mig i soffan, råkade väcka mamma för att jag hostade så mycket, fast hon skulle endå upp 30 min senare, försökte åter igen sova fast det gick inge bra så vid åtta gick jag ner och la mig i min säng igen. kunde inte sova före 12 iallafall och vaknade där vid halv ett, sen gick jag upp och försökte få i mig lite mat, utan framgång... tog ett bad nyss men jag har sjukt mycket problem med mina ögon, jag kan inte hålla dom öppna dom har som svällt igen-.- (svullit?)


aja jag failade iallafall när jag skulle se scrubs, för jag kunde inte hålla ögonen öppna HAHAH ni ska se hur jag ser ut;-)

men i övrigt mår jag bara toppen, hur mår ni :)?

Kommentarer
Postat av: kristina

jag är ny på den här bloggen och har sätt att du skriver rätt så mycket om den här degen att han var som vanligt kan fu inte göra ett inlägg och berätta om hur han är :P

2009-03-19 @ 22:05:38
Postat av: Lisa

åh tack sötnos:):)):



nej vad hemskt^

med mej äre toppen=)

2009-03-20 @ 14:40:48
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0