do you feel ok, baby?, cuz you shouldn't

hejhejhejhej
sitter just nu och tar emot bilder från loviiisaaaa
och ser tv
mamma och pappa är galna
och det blir tydligen inget på fredag för jag kommer måsta sova hos lotta och jag kan ju slå vad om att hon kommer låsa in mig i badrummet eller något, tack för den m&p verkligen helt okej
nat
ska alltid bli såhär och jag börjar bli riktigt irriterad, som att det inte går nog dåligt nu?
men klart
vad trodde jag, skulle jag få längta till ngt och sen ha kul också ?
nej det gäller bara att längta efter grejer hela jävla tiden och inte fan ger det något.
ååh och förlåt för dethär och förra inlägget men, ni behöv ju inte läsa om det blir jobbigt ;-)

nu äre 2 and a half men, ska se det =) hade hooj



söötaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0