Dont stop, make it pop DJ, blow my speakers up


hello!
har säkert skrivit 3-4 inlägg men raderat dom lika snabbt, insåg att alla inlägg antingen var ointressanta, helt oförståeliga eller helt enkelt bara sjukt tråkiga. för mycket som håller på och spökar i min hjärna känner jag, kände också att det jag har skrivit är helt oförståeligt, ointressant och sjukt tråkigt, första gången jag lyckas få med alla punkter i ett inlägg och jag har just börjat skriva. 

sitter här med en megaäcklig huvudvärk, ni vet när de känns som att man mår illa i huvet? ingen vanlig huvudvärk som, vet inte hur jag ska förklara:$

justja, igår åkte jag till sjukhuset för jag skulle kolla min hals och det slutade med att jag fick en jävla slang uppkörd i näsan, tack livet!!

vi sitter här på franskan och lyssnar på gigi d'agostino

bella har tappat en häst
frida är kär
caisa är hög


lovelovelovelovelove

nu ska jag engagera mig mer i deras diskution om gayklubbar, PEYZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0